Sposoby walki
Na polu bitwy
3bakugany vs 3bakugany Przegrywa ten kto pierwszy straci swoje trzy bakugany.
W realu
Walka toczy się póki któryś z walczących nie straci swoich 2000 pkt życia.
np bakugan rozwali Lasermana o mocy 300 więc ten ktoś co przegrał bitwe odlicza sobie 2000-300=1700
I bitwa trwa dopóki ktoś nie straci swoich wszystkich pkt życia.
W każdym rodzaju bitew można używać trapa.
-------------------------
Imię : Daniel
Nazwisko : Kuso
Domena : Ventus
Kasa : 5000g
Bakugany
-Skyress[560]
-Żądłoid[510]
-Rycerz Ventusa[510]
-Stug[310]
-Monarus[310]
Trapy:
-Hylash [300](10)
Karty Otwarcia
-Siła Ventusa: Dodaje 150pkt mocy bakuganom tej domeny i pozwala rywalowi na użycie max 2 kart mocy. x3
-Poczwórna Bitwa:Wymagane do tej bitwy są cztery bakugany, a więc ty i twój przeciwnik musi dorzucić po bakuganie. x3
-Potrójna Bitwa: Wymagane są do tej bitwy trzy bakugany, a więc osoba używająca karty dorzuca swojego bakugana. x3
-Postać: Podwaja siłę bakugana. x3
-Karta Pułapka: Zamienia poziomami mocy bakugany stojące na tej karcie. x3
-Iluzja Miny: Niszczy oba bakugany.x2
Karty Supermocy
-Powietrzny atak Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) x3
-Tornada wiatru Dla Skyress. Przy wyjsciu powoduje atak równy ilosci jego pkt mocy + po tym zwieksza je o 100.x3
-Szlachetny Zielony Wiatr : Podwaja aktualną moc Skyres x3
-Szlachetny Desz Meteoru : dodaje Skyres +100 pkt x3
-Powietrzna Bariera Dodaje 200pkt Bakuganom Ventusa. Tworzy barierę zabraniającą uzyc KO.x3
-Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole.x3
-Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się. - Jeśli bakugan zginie, po śmierci są rozłączeni!! x2
-Uderzenie Niszczy Kartę Otwarcia. x2
-Power Winder Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi x3
Organizacja : Ruch Oporu Bakugan
Ekwipunek : Duży
-Guntlet
-BakuComp
Walki
Wygrane:0
Przegrane:0